Menu
Your Cart
A felhasználó élmény javítása érdekében, oldalunkon ”Sütiket” helyeztünk el. Az oldal használatával ezek automatikusan elfogadásra kerülnek. Kattints az OK-ra a sáv bezárásához.

Shipping Information

Egyedi Párnák Shop
Házhoz szállítás / Személyes átvétel – Akár ingyen!
Otthon maradnál? Kiszállítjuk Neked!
|Otthon maradnál? Kiszállítjuk Neked!
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezedben foghatod megrendelésedet.
Nálunk a futár igazodik hozzád! Megrendelés leadásakor, lehetőséged van kiválasztani, hogy a megrendelt termékeket azonnal, vagy az általad megadott napon kerüljön kiszállításra.
Töltsd az idődet amivel csak szeretnéd!
Vásárolj kényelmesen otthonról, hiszen minden terméket akár ingyen házhoz viszünk Neked!*
*Az ajánlat Expressz házhoz szállításra nem vehető igénybe.
|Átvételi lehetőségek / szállítás díjak:
ÉrtékBudapest területénVidéki címreSzemélyes átvétel (Csak Budapesten!)
(Telefonon egyeztetett átvételi időpontban)
Külföldre
(Külföldi vásárlás esetén egyéb költségek is felmerülhetnek!)
0 - 79.999 Ft-ig
(Súlytól függetlenül)
3600 Ft4600 FtIngyenes8500 Ft
80.000 Ft-felett
(Súlytól függetlenül)
IngyenesIngyenesIngyenes4.500 Ft
|Miért ilyen magas a kiszállítás díja?
Őszintén, aki 1000 -2000 Ft-ért ad fel egy csomagot, ráadásul képet, az vajon milyen biztosítással vagy biztonságos csomagolással adja azt fel? Ne feledjük el, hogy mi nem csak egy sima vásznat küldünk, hanem duplán csomagolt, megfelelően kipárnázott karton dobozt. A képeket nem préseljük bele egy vékony kartondobozba mint egyes cégek. Szállítási politikánk az, hogy minőségi csomagolásban kell, hogy megérkezzen minden termék.
|Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
Akiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
|Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.
|Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
|Kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
Royal Futárszolgálattal szállított csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
|A szolgáltatás az alábbi településeken vehető igénybe:
Magyarország teljes területén. Továbbá, Szlováka, Cseh ország, Lengyelország, és Románi területén. (Amennyiben más országból szeretnél rendelni kérjük, vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot.)
|Hogyan tudod igénybe venni a szolgáltatásunkat online?
  • Helyezd a terméket a kosárba!
  • Az Átvételi módoknál válaszd a normál szállítást!
  • Végül add meg a Fizetési módot és add fel megrendelésed!
  • Futárunk a legtöbb esetben 24 órán belül becsenget Hozzád a megrendelt termékkel (amennyiben munkaidőben 8:00 és 17:00 óra között adtad fel rendelésed).
|A szállításban partnerünk a GLS és a MPL Futárszolgálat
Elérhetőségek munkaidőben hétfőtől péntekig:
Telefon: (+36 29) 886 700
E-mail: info@gls-hungary.com
Nyomkövetés: GLS Csomagkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
|Kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A kiszállított csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.